söndag 8 januari 2012

Vaknade i morse som mitt vanliga soliga jag hehe ; ) bortglömda är alla nättroll och annat tidskrävande jox. Har precis jobbat klart så ska bege mig hem till grynen :-)
Har börjat motionera (långpromenader ; ) tänk va fort man blir hooked och måste ha den fixen varje dag lovely, undrar om jag ska våga mig på ett gym oxå iiiinte riktigt säker ska tänka på saken : / Idag är det över minus 10 så känns som Sibirien kyla och det har man inte varit direkt van vid, får gräva fram vinter outfiten...jag sååå tacksam att jag ännu en dag får leva i denna underbara värld, visst är det underbart egentligen : ) Läste Dagens Nyheter i morse och såg de där underbart härliga Kryssningarn från Florida och måste säga att det rycker i res genen kan riktigt se mig själv på detta lyxfartyg glidandes mellan öarna olala vilken känsla...nope reality check ut & skrapa bilen i den minus gradiga världen jag lever i , men lika glaaa är jag ändå ,haaaaa en grejt Söndag..

Inga kommentarer: