fredag 13 januari 2012

Har avnjutit en gooo frukost & druckit te i min absoluta favvo mugg, fick den av mannen så "mig" helt enkelt :-) gillar när han sätter pricken över i och efter snart 13 år så borde han ha bundit ihop prickarna och va mitt i prick när det gäller presenter ellerhur : ) Jag har fått så många konstiga saker genom åren hehe varav en "jätte" stor Elvisbok på Mors dag maaaj gaaad men det är ju tanken som räknas ellerhur??? Jag är jättenoga när jag köper presenter, jag köper med hjärtat så det tar alltid så lång tid jag vill fånga personen och göra dem glada (på riktigt) ; )..första året sambon skulle handla julklappar till alla åkte han till Galne Gunnar utav alla ställen tog en korg och randomly kastade ner saker utan tanke eller känsla, slog in dem gav bort dem hehe kan lova att ingen har kvar dem idag...har lärt upp han så idag lyssnar han och har liiiite mer känsla bakom presenterna..


Efter frukosten hittade jag ju såklart en stackars överbliven glass och hur kan man motstå nått sånt, går inte skit fan va jag har dålig karaktär...men GOTT var det iaf och man ska ju njuta av livet hehe...

Nu lite städ, handling och promenad för idag kommer min stora fina flicka hem till mamma, längtat jättemycket...kärlek i hjärtat & sol i sinnet KRAM*

Inga kommentarer: