söndag 29 januari 2012

Bloggtorka och nästan komatrötthet, haft en djävulsk vecka med ett par timmars sömn varje natt och ryggvärk från helvete och en höft som ballat ur haha undra om jag fick med allt :-)...inatt sov jag som en stock ljuvligt man vet inte hur skönt det är med sömn förrens man tappar bort den..vet inte vad som fick mig att tappa den hormoner, planeter som spökar, iaf fall ingen fullmåne??? Hur som helst den är åter och jag jublar över det...ladda för 2 jobb veckor från helvete, jobbar in en 11 dagars ledighet med ungarna sportlov på g och älskar att jag kan göra så..

I Lördags hade vi halv8 hos oss på ungarnas begäran, sonen och pappan började så gott var de (tyckte vi vuxna iaf) ugnsbakade grönsaker, lax och en underbar räktoast och glass suprise som efterrätt...nästa helg är det jag och tjejens tur..jag och karln har sagt att vi ska turas om och göra en ny maträtt, ser jag fram emot ett gott vin, mat & full service :-) Nu sängen för att orka med veckan---pussar*

Inga kommentarer: