onsdag 11 januari 2012

Ok lite visdom och gött för hjärtat inlagt, behöver såna för att påminna sig om att livet är rätt grejt egentligen och för att lära sig att verkligen uppskatta det man har jämt : ) Helt slut körd efter 3 jobb dygn på några dagar,urvriden disktrasa...har imorgon kvar 9-20 sen ledig 4 dagar yeeah va skönt..Har haft en härlig mellis med lilla plutt hjärtat, så lyckligt lottad som har såna små underbara stunder av lycka titt som tätt,jag hjärtar mina barn mest av allt... I helgen kommer stor tjejen hem från Vagnhärad heeeela helgen ska bli mysigt : )Idag köpte jag nya fina tulpaner, bidde lila idag för att kände mig xtra färgglaaa i hjärtat känns nästan som vårkänslor eller nykärspirr hihi va härligt,,,

Har skött mina promisar fastän det varit iskallt, men har hoppat i täckisarna och tvingat mig ut japp så duttig e ja...vågen har gått upp till 51.9 hur skönt känns inte det går rätt håll nästan 4 kg upp så jävla skönt MEN bara för att jag äter socker igen och grädde hmmm...nu ut igen skönt att det är -2 idag puss & kram*


Systeryster & min Ebba på Nyår

Fina lila vårliga blommor

Blomman jag fick av fina Johanna har hamnat i kruka på ett silverfat..TACK..

Mellis med prinsen & varm choklad med vispgrädde MUMS & MYS...



Inga kommentarer: