lördag 7 januari 2012

Arg..

Känner mig tom och trött på överjävliga människor som tror sig ha rätt att kritisera, lägga sig i andras angelägenheter. Är jag bättre än dom självklart, om jag kallar dom små, elaka eller bara ondskefull protesterar de högljutt om att ha rätten att ifrågasätta, really!!! Att ifrågasätta vad andra gör i sitt liv, hur de lever har ni ingen som helst rätt att göra om ingen far illa, vem har utnämt just dig till the almighty eller domare som bestämmer påföljder till höger och vänster INGEN!!!!!Sköt er själva och skit i andra..AAAAH va energi de där SMÅ ONDSINTA tar har lust att bara radera er från min verklighet...Jag anser att man ska ha diskussioner och va olika men ni har åsikter om sånt som inte rör er ALLS..Jag vet att ni lever usla liv och önskar att jag kunde ge er kärlek i hjärtat ist för ilska...stackars alla som har er på sin sida och sprider er idioti..så känns skönt att lätta hjärtat när man ser orättvisa människor förstöra för andra så de mår dåligt i hjärtat..snälla ni berörda spärra/stoppa dem som vi slipper dem..

Inga kommentarer: