måndag 23 januari 2012

Måndag igen, av alla dagar i veckan känns det som Måndagen är den som återkommer oftast : / Helgerna går fort och så är det Måndag igen, måndag heeeela veckan!!! Iaf så har jag en ledig Måndag och efter ungarna klivit på bussen så la jag mig i den varma sköna sängen igen och vaknade inte förrens kl. 12 ganska härligt om jag får säga det själv :-)

Har nyss kollat igenom heeeela garderoben efter ett snyggt plagg att ha på Fredag men inget, inte särskilt förvånad egentligen för så är det alltid och det känns trist!!!! Köper nästan alltid nått nytt när jag ska ut på galej så varför hittar jag inget att ha ? Är det jag köper bara skit eftersom det inte duger att använda igen? Får väl lova att gå en shoppingrunda igen då!!!! Har funderat på en kurs i Sigtuna, en skrivarkurs, vågar jag? kan jag? Suger på den ett tag till innan jag anmäler...Ha en finimang Måndag *

Inga kommentarer: