onsdag 3 oktober 2012

Ingenting ABSOLUT ingenting...

Just det har INGET att ha på mig på Feelgood weekend(en) med världens bästa Maggan...blir tokig på min garderob så trist..har varit hemma med sjuk unge hela veckan så har inte kommit någonstans för att hitta nått nytt..har bara väntat på en förkylning men peppar peppar än är jag frisk förutom en djävulsk huvudvärk..får försöka smita iväg när den andra ansvariga för barnen slutar jobbet ;)

Längtar sjukt mycket efter helgen, man blir alltid fullproppad med mys/intryck/glädje , första gången var vi helt slut åkte hem med en skön känsla i kroppen..nu blir det min fjärde gång :)  älskar egentid & göra saker för mig själv...åååhh vara med ett gäng härliga tjejer/kärringar /flicksnärtor/korvar (och Thomas ;) är väl toppen.. ;) 

Love

Inga kommentarer: