söndag 7 oktober 2012

Hemma igen :)

Helt söndermanglad i skallen på ett BRA sätt :) är så  glad och tacksam. Glad över alla nya underbaringar som korsat min väg :) Hittar egentligen inga ord för att summera en sån här toppenhelg...

Har  nu en dejt  i sängen med Christina Stielli "Jag älskar dig inte" ska bli ett sant nöje att läsa & vilken inspirerande  & härlig kvinna :) Den här helgen här varit toppen för mig som SKA skriva min egen bok (byrålåds alstren kommer en dag att blomma;)..att få umgås med så många duktiga författare är för mig sjukt inspirerande :)

Monas universum har fått en ny hangaround, hon är så jäkla Lovely jag diggilidiggar henne  :))

Åhhhh så här vi  Magdalena alias mamma Scan I LOVE YOU du är så jäkla underbar på alla sätt puss <3

Tjocko som finns där & styr upp varje gång, så snäll & go :))

Vad vore en bloggträff utan Sophie, toppenhärlig brutta som bjuder på sig själv...

TACK TACK TACK....åååh nu Godnatt <3







Inga kommentarer: