måndag 15 oktober 2012

Du får mig att känna...

Bröstcancergala dags snart igen, Tv 3 kör lite förgala med musik. Idag är min favvo Sanne med & älskar verkligen Jill Johnsons röst..har redan innan galan börjat gråtit här ikväll...

Jag HATAR cancer, den har surrat runt i mitt liv några gånger, närmare bestämt 7 ggr...Tyvärr har 5 av dem gångerna slutat i oändlig sorg för nära & kära...

Min älskade pappa dog bara 3 månader efter diagnos, ett fullständigt kaos för oss alla, många tankar,tårar & ilska. Barnbarn som förlorat nått viktigt...jag klarade det styrkan var enorm tills det var över då fick jag äntligen falla ihop av utmattning. Sen var det bara att bygga upp en ny vardag utan en viktig  älskad bit som försvunnit...det gjorde vi alla men hjärtat har för alltid en saknad...mitt i all denna uppbyggnad fick mamma bröstcancer, orkade inte ens tänka tanken på utgången utan vi körde på och idag här det gått över 5 år utan cancer :)...Jag skänker pengar till forskningen & hoppas att skiten utrotas en dag...

Cancer borde få cancer..KARMA ..


Inga kommentarer: