tisdag 9 oktober 2012

Gäsp ...

Gick upp med ungarna & skickade ut dem till bussen med kärlek & beskydd hiiiila daaan ;) SEN hoppade jag tillbaka ner i bingen sov till efter 11 men guuu så underbart & välbehövligt, sitter med frukost nu.

Försöker trotsa det där EGOT  i skallen som ger mig ganska taskiga tankar när jag kliver av  "såhärskamanbetesig" tåget i hjärnan, YES jag sov till efter 11 &  äter frukost kl 13 so what :))) Rösten är svår att stänga ute men jag tränar ständigt på att trotsa den för att en dag helt kunna ignorera den,  köra på utan dåligt samvete & skita  i vad andra tycker...tänker nu glida runt i mina raggsockor på det sååååå  skitiga  golvet som behöver dammsugas utan att EGOT ska få mig till att ta upp snabeldraken en enda gång, ni som känner mig vet att det krävs all styrka för jag hatar skräpiga golv uuuäääh...

Nä schäslonghäng med hot water, ingefära, cayenne peppar & citron för min bråkig hals...en bra bok & har jag tur kanske chips YES  nyttigt like hell...känner mig busig :)))




Inga kommentarer: