lördag 11 februari 2012

Nu ruskar jag av mig vad jag läst reser mig upp och går ut & fångar den fina Lördagen, jag har bestämt att den ska var fiiiiin om jag så ska kämpa för att det ska hålla i sig hela dagen...en vän tyckte det såg så mysigt ut med bilden jag la ut på vårt tacomys och de hade aldrig så, visst det var mysigt en stund innan barnen surade eller gick från bordet hehe, contentan = det du ser är inte alltid vad det ser ut att vara, men thats life jag tänker inte sluta med mitt mys bara för att det inte alltid lyckas barn är barn och de ska spåra ur ibland det kallas att vara en familj, en helt helylle familj finns inte om någon påstår sig ha det så måste nått va fel haha eller så är barnen så förtryckta att de inte vågar vara barn ...nope hellre fart och fläkt emellanåt om barnen är trygga i sitt hem kan de visa sina känslor både de bra och dåliga...nu köpa present till min vackra underbara systeryster sen försöka mig på litiiite mys utan strul haha KÄRLEK & OMTANKE*

Inga kommentarer: