söndag 19 februari 2012

Har fått i mig en liten förskylnings bacill, inte bra tralala!!!! Nu får mitt hjärta ta hand om mig, need lööööve, te med honung, värmekudde, Tv och tycka synd om mig : ) Så sällan jag får vara sjuk, sen man jag fick barn har det hänt 1 ggn när jag däckade av influensan i 3 veckor...skulle vilja ha en sån där pingelgrej varje gång jag ville nått hehe guuu va den hade försvunnit blixtsnabbt..

I Fredags hade jag en toppenkväll med en gäng toppenpinglor och Hensh han får vi inte glömma : ), Min Vackra vän Vivi fyllde jämna år så vi kidnappade henne och hade en helkväll. Dagen efter var inte alls rolig blää jag klarade mig iaf bättre än systeryster som fick påhälsning av Ulrik hehe..Det är såna där kvällar som värmer en i hjärteroten...














2 kommentarer:

Viveka sa...

Kärlek direkt från hjärtat till dig. Helt underbar kväll med så fina vänner. Jag är så tacksam och lycklig att ni finns i mitt liv. Love love love

lena sa...

Kärlek till dig min vackra goa vän <3