måndag 13 februari 2012

Måste få ge bra betyg på mitt Energy Armor armband, det med vulkanaska i som jag köpte på Life, har somnat klockrent varje natt och vaknar jag och blir kissnödig så somnar jag om igen LYCKLIG....har haft sömnproblem i flera år till och från så ni kan tro att jag njuter tänker aldrig ta av mig det :-)

Helgen har varit underbar trots pubertetsstörd 11-åring som försöker med allt för att rubba mitt sinnestillstånd hehe. Hade en ljuvlig Söndag ute i solen, den värmde så skönt i ansiktet bidde både långpromenad pulka och skridskor...

firade systeryster på hennes 37-årsdag köpte henne en thai knådning så hon löser upp alla blockeringar i kroppen och har kollat in festivalen, David var toppen en riktig slagdänga som alla kommer att sjunga på...

Nu dags att sova ligger i jobbsängen och filosoferar på mitt nya kommande arbete, vad vill jag göra? , det måste vara kreativt och stimulerande, .....är helt säker på att jag kommer att byta jobb känner ingen stress utan förlitar mig på att det kommer till mig när det är dags kanske genom ett telefonsamtal, mail eller en annons i tidningen hur som helst Im waiting....har ett bra jobb nu med superfina arbetskamrater men nått saknas jag vill känna att jag älskar det jag gör för då blir det helt plötsligt inte bara ett jobb....sussa så jag orkar göra samma slentrianmässiga sak imorgon igen Snälla snälla söta ge mig en utmaning av den bra sorten nattis*

Inga kommentarer: