fredag 17 februari 2012

Igår gjorde jag nått spännande, jag var på soultalk!!!! Ett gäng själasystrar som delar samtal på det djupare planet. Det var med en del spänning jag gick dit och av just den orsaken jag gick dit, för att utmana mina rädslor!!!Det enda ord jag kunde förmedla var Amerika, om det var vad jag fick till mig eller om det var mina egna tankar vet jag inte,har ständigt under hela min uppväxt varit tokig i just Amerika!!! Fick bekräftat igår att det hade nått med indianer att göra :-) har alltid älskat indianer, höll alltid på dem i alla svartvita filmer jag låg under bordet och tittade på, kanske har jag varit en indiankvinna eller man :)))När det var slut så gick jag till bilen och såg där att min nyckel böjd haha och det var den inte innan : ) nån som jävlas med mig i änglahimmlen eller var Uri Geller på besök, who knows!!! Ha en underbar Fredag puss*

Inga kommentarer: