tisdag 14 februari 2012


Hoppas ni haft en härlig Alla Hjärtans Dag det har jag!!!! Här kör vi hela kitet blommor, hemmagjorda kort, godis, gooo mat, efterätt, presenter japp varför göra nått halvdant när man kan få en xtra dag med lite mys och just mys är jag toppenbra på :-)

Nu sitter jag här med en choklad och pannacotta ångest, sockerslynan inom mig ligger där nöjd och hög som en liten otäck påminnelse att jag ALDRIG lär mig att en stunds UNDERBAR njutning slutar i ren och skär katastrof inombords..Jag har lovat mig själv att hålla mig till Lördagar men det blir ju för 17 varje dag , tåget har spårat ur , jag har inte alla mina smörgåsar i picnickorgen nån skruv sitter löst...japp så är det sockerslynan bekänner sin skuld haha..nope sova och ladda batterierna jobb imorgon , puss & kram på kärleks dagen (men kom ihåg att visa kärlek resten av de 364 dagarna oxå)...love *

Inga kommentarer: