torsdag 23 februari 2012

Nu börjar jag se slutet på min vidriga förkylning tror jag iaf kan ju få en del bakslag än haha...Idag var jag på föreläsning med underbara Pär Johansson = Glada Hudik teatern, han var toppenbra var längesen jag skrattade sååååå mycket...Har inte hänt så mycket jo faktiskt så har min karl lyckats fria efter 13 år på Alla hjärtans dag hihi, nu ska vi bara bestämma vilket hmmm år vi ska slå till han tycker i sommar men tror inte jag orkar få ihop allt tills dess eller??? Hindersprövningen ifylld så finns det inga hemliga hinder så är det väl bara att köra på, ellerhur : ))))) Imorgon packas väskorna för en helg i Vagnhärad ska bli skönt att komma till storungen och bli uppassad har ju en del år att ge igen för paybacktime moooaaahh, men måste skärpa mig sist tog mammarollen över hjälpte till ändå med plock och disk skärpning tanten ;)))

Inga kommentarer: