fredag 3 februari 2012


Äntligen Fredag & en ledig dag yeeeah :)) Har städat så huset luktar så gott...What to do denna kalla soliga vinterdag lata, shoppa, promenera...jag har alltid en massa planer på de lediga dagarna men jag lyckas alltid eller rättare sagt aldrig med det jag planerat haha, men gillar läget & antar att det är lata jag ska göra :)) Måste vara den största mysmajjan som finns, borde vara mitt mellannamn :-)

Anyway sminket på, bilen uppvärmd så tror jag drar rätt ut i skogen till Lager 157 & bubbleroom bara för att jag kan..Uppdatera garderoben gör en alltid happy, bort med det gamla och in med det nya..

Ikväll ska jag & mellanflickan fixa halv8 hos oss...måste hitta på nått som tar hem tiopoängarna men är helt clueless, måste vara nått nytt & spännande...Imorgon jobbar jag 9-20 utflykt och tacos på schemat så känns inte helt jobbigt trots att det är Lördag..hemma kommer det 3 kompisar till 11-års donnan och ska sova över, precis vad vi behöver här mer hormonstinna varelser ohh may gaad hehe...over and out pözz*

Inga kommentarer: