måndag 1 mars 2010

Se det snöar....

Är det bara jag som ÄLSKAR snön, den lockar fram mitt barnasinne. Jag vill kasta mig i pulkan & dundra ner för en sjukt cool backe, slänga mig i snön för en vacker snöängel....tydligen rätt så ensam om snöns härlighet : ) tänk om vi gått runt i det där trökiga modd/slaskgråa snusket va trist...när solen kommer så är det väldans härligt att sitta i en snödriva & låta solen värma upp våra vintertrötta kroppsdelar....jag hurrar för riktiga vintrar med mycket snö & varma somrar med lite regn...

Nu har vi sportlov så har jobbat in så jag får vara med mina trollråttor, mycket på listan som ska avklaras innan jag tar lite lov på Lördag för att få schlagermys med Maggan( one of the Graafsisters : ) hade så kul sist så längat till helgen,,,,ska bli spännande att se vad vår bloggtant har hittat på...dina korvar är sjukt nyfikna....inte helt fel att tillbringa natten på en herrgård med lyxig mat och underhållning, sist blev vi bjudna på mazzor av skoj..Daniel da Silva hade danskola med oss, idol Daniel & Emilia sjöng för oss, ståupparna Hasse Brontèn & Mårten Andersson fick oss att skratta, underbara Mia thörnblom boostade oss till bättre självkänsla, Davis Eberhard föreläste...vi minglade runt i ett jätterus...HÄRLIGT såklart man undrar vad bösarna & Maggan hittat på den här gången...ha en underbar dag i snön ..KÄRLEK

Inga kommentarer: