måndag 8 mars 2010

Bloggträffen...

Hello...slut kvinna i sina bästa år lever & står på fötterna efter schlagerhelgen..vi har haft så kul, träffat så underbara människor...skrattat så man kiknat, tyvärr missade jag showen eftersom jag druckit sprit, rött & vitt vin, whiskey/ samboca(stavas det så : ), sangria urrk, öl och till sist champagne ja så ni förstår varför jag fick lova att hälsa på toan, men jag är lika glad ändå & hoppas att Maggan lägger ut en snutt på bloggen....Maggan är så underbar som tar emot oss med kramar, fina ord en genuint vacker människa innefrån & hela vägen ut...Maggan & tjockos tårar på slutet visar vilka fina människor de är & jag är glad som fått träffa er KÄRLEK.....Nu är det back to reality öppnar med 1 dygn på jobbet, men snart blir det en ny bloggträff läääängtar...lägger ut nån bild när man landat efter helgen....

Inga kommentarer: