onsdag 17 mars 2010

Idag har jag & syrran varit på lite Mindfulness så nu ligger humöret på topp & energin sprutar ur mig. Positiva tankar kan bara göra gott så varför ger vi oss själva så lite av den varan. De negativa tankarna är det inga problem med att skjutsa in i skallen . Jag är underbar & så in i helvete härlig : )) Varje kväll innan jag somnar skriver jag en snutt över saker jag är tacksam för & sen boostar jag själen med en massa härliga tankar om mig själv, jag har varit mindre sjuk sen jag började & jag är mer medveten om vilka människor jag har runt omkring mig, de människor som drar ner mig och tar min energi orkar jag inte vara med. Det känns så härligt att jag själv bestämmer vad som är bra för MIG och ingen annan för det är mitt liv och jag tänker leva det som jag vill & det är HÄRLIGT.

Inga kommentarer: