fredag 9 september 2011

Så var det Fredag igen : )Time flyes och barnen blir äldre men jag ja bara stannar kvar på samma ställe haha, sjukt att känna sig som 25 fortfarande i sinnet. Har hört en del äldre som trots sin höga ålder känner sig unga i sinnet, visst låter det härlig och jag tror jag är en av dem UNDERBART...

Har idag påbörjat allergibehandlingen som legat på is under sommaren, vilket märks och jag har knaprat choklad som jag aldrig sett mat FY på mig MEN nu är det hårda puckar tills skiten lämnar kroppen(candidan) ok att fuska någon gång men kanske lika bra att skita i det så man glömmer smaken...

Annars då jooo hännä i Borlänge firar vi in hösten with a BANG, festival salute på g ett alldeles för påkostat fyrverkeri smäller av efter musik o sånt, finns andra munnar att stoppa dem pengarna i, som att spola ner pengar i toan, några minuters tillfredställelse...jag lääää väl sälla mig till den övriga befolkningen stå där & glo, vad gör man inte för ungarna : )

Har skippat lunchen & hoppat direkt till fredagsmyset inte alls bra, proppar chips i hela truten börjar bli mätt ja jag vet karaktären är helt bortblåst men jag gör mitt bästa hehe...nu lek med den noriga prinsen lego och Star wars Tv spel så from med nu är jag Darth Vader "Luke, I am your father" ...som sagt vad gör man inte för ungarna : )

Inga kommentarer: