fredag 23 september 2011

Härliga underbara lediga Fredag, vaknar till en enorm sol som lyser upp hela min värld!!! Tänk att den där runda stora saken kan få ens humör på topp så lätt, magiskt..
Väder påverkar oss så mycket tex ett ihärdigt regnande får vårt humör att dala livet blir lite extra trist. Medans 1 regning dag får mig på mys humör ganska skönt med nån trist mörk dag emellanåt, här hemma tänds det ljus, mys i soffan helt enkelt lite xtra härligt..

Idag kommer stora tjejen hem från Vagnhärad så blir mat tillsammans idag och bio imorgon, synd bara att jag jobbar 9-20 Lördag och går på ett dygn kl 11 på Söndag men men lite skoj ska jag väl kunna klämma in så sällan man ser henne och hon lyckas alltid komma hem mina jobbhelger : (

Lite tris är det minsann att ungarna blir stora och kan bestämma själva var de ska bo haha. Vill ju ha alla här hemma till den dag jag dör, saknar så det gör ont ibland mamma hjärtat gråter : ( men thats life och jag vill att de ska följa hjärtat och göra som de vill....
Puss & ha en underbar helg....

Inga kommentarer: