fredag 2 september 2011


Idag var jag & ungarna sugna på de små blå smurfarna och karln tyckte det va en strålande ide och då menar jag STRÅLANDE haha undrar varför han var så överdrivet glaaa åt det jopp var ju fotboll på Tv:n och då vill man ju INTE ha drottningen av the remote control in the house, jag styr Tv tittandet med hjärnhand , liksom min grej en del är bra på fotboll, dans eller nått jag zappar som jag aldrig gjort nått annat : ) Näää ibland får han bestämma men hemskt sällan, men jag tror att han gillar mina program även om han aldrig skulle erkänna det. Han sitter kvar när de desperata husfruarna och svenska hollywood damerna äntrar rutan..efter en massa svärerier från soffan antar jag att det gick åt skogen för sverige (fniss)men nu är ordningen återställd The queen is back...BzZzz


Inga kommentarer: