torsdag 29 september 2011



Crazy vad jag snöat in på Wordfeud och jag rockar om jag får säga det själv haha. Igår klämde jag till med ett ord för 84 högsta hittills trodde på en säker vinst men då klämde hon till med ett 100 ord va fan, första gången jag förlorade annars har jag vunnit alla hehe och så ska det förbli... sugen att buckla till mitt storhetsvansinne så heter jag lena_a come and get me så ska jag mosa dig moaaahhh...annars idag så ska jag bleka håret, hinna sitta i solens strålar, är redan 21 grader wiiii, maten är klar så det betyder att jag bara behöver värma den så skönt för en hårt arbetande kvinna haha, plocka hundskit, wordfeuda(a), dricka hinkvis med te för min onda hals och ha myskväll (ja på en Torsdag hehe) med barnen,jobbar dygn fredag till Lördag så tar det idag, (och på Lördag hos oss är det liksom mys lite då och då vi tar fasta på att njuta lite när det passar oss, härligt)....ähh bara svammel stänger av och går ut i världen och lever lite PUSS*

Inga kommentarer: