lördag 22 januari 2011

Matlukten sprider sig I huset, godiset ligger I skålen ja allt känns rätt najsigt., enda smolket I bägaren är att jag börjar bli sjuk tror jag, lite frussen och sådär halvdan men det ignorerar jag...

Den här skitbloggen har tappat bort uppladdningen av kort så förbannat skitarg blir jag grrrr...

Miss Britney Spears har alltid haft en plats I mitt hjärta, kanske moderskänslor vad vet jag, men den flickan har jag velat rädda från sig själv och alla andra gamar...hur som helst nya låten är så jäkla bra man blir tokdanssugen...,

Är så glad att hon verkar ha lite koll på läget iaf verkar hon inte vara paparazzi stalkad lika mycket, yeahhh...skulle inte för allt I världen vilja vara känd och övervakad, synad I sömmarna, få alla mina brister uppfläkt I pressen..jag tycker att pressen är skoningslös och lösnummers kåta, sälja allt som går utan minsta tanke på att de är riktiga människor med hjärta och själ som blir mosade....nu är maten klar, så dags att smaska...mör ytterfile, smörstekta champinjoner och rödlök och lenas egenhändigt gjorda potatisklyftor och masssssor med sås,,,,, puss kram kärlek..

Inga kommentarer: