tisdag 4 januari 2011






















Lite bilder från vårt Nyårsfirande, det som gjorde mig mest glad under kvällen var att se min fina vän Vivi lycklig för det är hon värd, jag älskar dig pluttan & är sååååå glad för din skull,KÄRLEK..God mat (tacka Mattias igen Vivsan),champagne, spel och fyrverkerier (Clas söta ljusshow,tack Clas hehe). Har nu en egen tofs så nu har vårt hus lite mer Montazami style, vivsan fick jag den för att jag är lite sådär vimsig som Maria hehe, tack : ).Lite incidenter med lastbilen som råkade stå parkerad på vår gata hehe barnsligt jag vet men oj så skojsigt, jag är lyckans lycklig som har barnasinnet kvar & hoppas det aldrig försvinner för då blir det nog tråkigt att vara vuxen.

Jag var ut på min "dagliga" promenad som ska bli ett ÅTERKOMMANDE inslag i min vardag inte ett löfte utan ett val som min kropp gjort...nu är det dags att lyssna till vad min kropp vill och inte hjärnans pladder, kan vara svårt att höra när tankarna däruppe smattrar på i ett. Hjärtat och magkänslan ska få styra mitt 2011 och vet du vad det tro jag blir klockrent för min hjärna försöker hela tiden att lura på mig en massa måsten som inte är ett dugg viktiga så nu sätter jag tillit till mitt hjärta

1 kommentar:

viveka snellman sa...

härliga underbara bilder vännen...skrattar och fnissar här hemma i soffen. Vi tackar oxå för en helt underbar kväll. Älskar dig hjärtat av hela hjärtat...