lördag 15 januari 2011






Gokväll i stugan : ) I min stuga är ljusen tända för lite Lördagsmys,Älskar skenet från ljus helst i mina loppisfynd, gräddskålar i olika former.

Lite lagomt seg idag, var ut igår med finaste Johanna vi kollade in Partypistolerna. Man blir sååååå trött dagen efter, kanske åldern börjr ta ut sin rätt hehe...Ohhhhh JUST JA igår fick jag höra att jag var 27 may gad va skoj : ))))...personen var antagligen för full för att se ; )..nope nu ska jag kasta mig i schäslongen & tokmysa...kärlek i massor...

1 kommentar:

Viveka sa...

åh vad mysigt och fint det såg ut hos dig da.. Här hemma tog vi madrassen och låg framför tv´n i vardagsrummet..hehe..
Fina ljuskreationer du gjort, och smarta. Du är väl allt bra påhittig du goding där.
Älskar dig i massor fina vackra goa 27 åriga Lena.
Kram kram från vivi