onsdag 22 december 2010



Medans jag skriver det här tok trycker jag i mig choklad & mums va gott jag skiter fullständigt i att det inte är helg hehe busig : )Choklad är ta mig 17 bland det bästa som finns, jag njuter av eländet. Jag tycker att jag var värd min ekologiska,organiska kravmärkta choklad som faktiskt oxå är tillverkad där arbetskraften gynnas inte plågas och fabriken drivs till 100% av fönyelsebar energi., så det så jag bidrar till miljön!!! så jag lägger liten god tanke bakom mitt ätande. Jag är värd den bara för att BILSKRÄLLET inte startade imorse på jobbet, tokarg blev jag men jag ska inte dra orden jag hävde ur mig här *%#¤#"%&&//&%¤#...precis som jag inte behöver bilen idag NÄR jag har massor av grejjer att fixa ...AAAAAAARg, så därför en cokladbit som ger mig såna där lyckosaker som finns i den då kan jag bara ta de lugnt och lite på att allt fixar sig....skrutt på er alla smygläsare...puss*

http://www.plamilfoods.co.uk/products/

3 kommentarer:

Johanna sa...

Tjopp !!!
Jupp här är en smygis :)

Mmmm choklad e sååå gott.
o himla bra att bidrag till miljön när man äter en sådan god choklad *S*

Ha en trevlig onsdag kväll!

lena sa...

Javisst man kan äta choklad med lite bättre samvete hehe; )

Viveka sa...

godis är gott, jag skulle nog få lite mindre ångest om jag åt bra godis choklad. :)

Du är bäst hjärtat. Stor kramis