torsdag 16 december 2010


Fullkomligt ÄLSKAR snöoväder. Kan vara ute och gå länge, blir så härligt tyst på nått vis. Så på med mössan, lånar dottras idag eftersom jag verkligen har en "Bad hair day",(eller rättare sagt ett helt års skithår) måste fixa frissan innan jul men orken & lusten är borttappad, jag skulle kunna lufsa runt i pyjamasbrallorna & uggsen hela dagarna men men have a job så måste kavla upp armarna vara den working class hero jag är...super sugen på choklad är jag oxå, jäkla skitsug från helvete jag älskar sockerkickar, idag hade jag ingen choklad då tog jag oboy & kladdade till nån härlig sörja, ångest japp...stack till Kupolen & försökte shoppa mig pigg & lycklig funkade inte, men hittade 2 fiiiina toppar så kanske lite glaaa iaf...nope ut & försöka gå av mig lite "godissugsgångestblandatmedtrött&tråkigtskithumör" Som inte allt trök vore nog så läste jag igår att min MacDreamy Nikki Sixx har fått ihop det med Denise Richards så lite ledsen över det oxå, han e min ju fattar han inte det jaja va e väl en bal på slottet, (alldeles alldeles underbar)...hojhoj...

Inga kommentarer: