söndag 19 december 2010



Jobbat hela helgen så jag får ledigt på barnens lov, jullov för mamman oxå det gillar vi massor!!! Annars har man ju julat de få minutrar man varit ledig,nu är man helt beaten en slagen kvinna i sina absolut bästa år hehe.

Ibland känner jag mig som en superkvinna i trikåer, (megalena, supermom, wonderwomen,the flyingboob women, lenalizer) jomenvisst är det inte lite så att vara kvinna man ska vara överallt och hinna med de mesta!!! Jag sätter ner foten & protesterar massor, jag vill kliva av , stänga ner, sätta upp stängt skylten...men som sagt mitt eget fel så kan bara skylla på mig själv och jag lär mig aldrig!!!

Allt har en ände så njuter väl av mitt kaos, det kommer en dag när vi sitter här själva när barnen flugit ur boet, då blir det tyst & då kan vi tänka på oss själva..och då får karln göra allt för då har jag jobbat klart för alltid, eller är det då barnbarnen kommer haha, ingen rast ingen ro...

Gode gud ge mig mig min resa till Californien som jag drömt om sen forever, den resan får jag väl göra när jag har rullator : )!!!Enough med gnällandet, på med leendet & bit ihop snart är julen slut, nästa år reser vi bort från hysterin!!!! Nu ska jag lägga mig & läsa min underbara bok, namaste alla härliga underbaringar hjärta på er...

2 kommentarer:

Viveka sa...

Du söta lilla positiva härliga underbara vän...kan du gnugga lite på mig med, blev kanon sugen själv att beställa den där boken du läser. Jag behöver lite läs styrka, gott för hjärtat och sinnet det sörru.
Ha det så gott nu och den största kramen på dig. PÖSS

lena sa...

Kram darling, hjärtar dig massor...