måndag 13 december 2010




Dra mig baklänges va trött jag är, dyngtrött..gick upp med tuppen för att lussa med ungarna, gäsp jag är INTE en morgonmänniska!!! Jag är en sån där kvällsräka som simmar omkring halva nätterna & pysslar, alla sover, lugnt & skönt då passar jag på & njuter.

Knaprar pepparkakor utav bara helvete men inte blir jag nå snällare för det, måste va för att jag redan är så snäll så det inte märks hehe...Varför säger man att de ska göra en snällare??Jo si de ska jag tala om Kanelen är lugnande, nejlika höjer potensen och ingefära fixar stela leder, förkylningssymptom, depressioner,stress, åksjuka och illamående Så knapra på VI BLIR SNÄLLARE AV PEPPARKAKOR eller iaf mer välmående : ) Najsig Lucia på er alla därute i cyberrymden..ät pepparkakor så ni blir snälla(are)

Inga kommentarer: