lördag 19 januari 2013

Trött zzZz

Vaknade såklart klockan 7 när jag får sova skit, men men man hinner med så mycket mer :)  Har segat mig igenom dagen med tröttmössan på  & utfört allt på mekanik. Tacos, stjärnorna på slottet guuu va jag gillade Ewa Fröling, kände igen mig lite i henne  har samma livsenergi som kan skrämma många helst dom med "lite" då blir jag alldeles för mycket, jag pratar fort med inlevelse helst när jag är glad över nått (exhalterad), oftast bubblar det bara ur mig så fort att jag inte hinner tänka, känslomänniska ut i fingertopparna & High on life :) Hellre hög på livet än tvärtom...

Nu blir det ryggläge på soffan, movietime med  Ben Stiller & Will Ferrell som är några av mina favvo "skratt" killar så hoppas på magont eller iaf lite fniss :))
Kram ♥



Inga kommentarer: