onsdag 2 januari 2013

Nytt År inga löften :)

Har inga nyårslöften har aldrig förstått varför man ska ge nåra egentligen, skulle det vara lättare bara för att det är en ny början så man kan lägga det gamla åt sidan äääh :) Det man kan man göra whenever...

jaha börjat jobba igen känns trist men bara att rycka upp sig & streta på :) snart är det sommar & solen skiner igen då känns nog allting lättare..förkyld som ###  snorar & snuskar bläää..

Deppig nä har bara en dålig dag (läs månad ;) Kommer på mig själv varje år till jul varför jag mår piss när jag fullkomligt älskar julen svar= min pappa dog i Januari för några år sedan, så sög ur minsta lilla bit av vår sista jul tillsamman så nu känns den inte densamma mer & jag saknar julefriden utan en massa ledsamheter som smyger sig fram, Jag saknar & älskar min pappa så oerhört mycket så varje jul, födelsedag , fars dag känns lite tomma utan hans närvaro ♡ Nya tag nytt år here we go ☆☆☆

2 kommentarer:

Victorias Provkök sa...

Inga löften här heller:)
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

lena sa...

Du är lika smart som mig, kram :)