onsdag 16 januari 2013

Mums ♡

Har haft en djävulsk vecka sen förra Söndagen, har sovit 2-4 timmar per natt helt j-a slut men igår släppte det YES...kan få sådär ibland när huvudet är fullt av ideer & tankar blir liksom stopp kroppen är trött men hjärnan går i "hindranittio", har liggsår av allt "försökande" till att hitta sömn!!!

Men nu är glädjen tillbaka, jag är en sån där person som människor retar sig på för hur jobbigt det än är så försöker jag hitta nån ljusglimt =optimist :)) Ja jag vet otäckt va uuuuuh ;) Dem som inte gillar det saknar själv den härliga lilla ljusglimten i mörkret :))

Idag invigde jag min "lean mean ice cruching machine" 1200 watt & het ; ) Nu jäklar ska det juicas & smoothas, idag fixade jag en liten goding på Organisk apelsinjuice, färsk ingefära, blåbär, hallon & naturell youghurt, används den ofta tar den bort minst 7 år på ditt åldrande låter hur great som helst :)))

Har haft mina Sons of Anarchy boxar liggandes utan att "orka", men today was the day så nu är jag hooked  & småkär ;) bäst av allt har 2 säsonger liggandes här framför mig, staaaaackars mig...

Nu sleepy time jobba i mörrn...

Kärlek ♥





Inga kommentarer: