fredag 4 januari 2013

Mums :))

Eftersom jag varit supernyttig hela dagen beslutade jag mig för att skita i det på kvällen ;) Sockerkick & tacos...jobbar imorgon så måste ha med mig lite fika för att orka hela 9-20 :) Glutenfri kladdkaka med vit choklad bidde det yeeeeahhh va smarrigt, kittlar dödsskönt i kistan dä..

Kvällen består gladiatorerna NOT not my cup of tea ,men snäll som jag är böjer jag mig för det manliga könets löjliga önskan Tv:n är deras ( bara min imorgon ) ;) Har aldrig gått igång på muskelknuttar gillar mer Beckham style på boysen = lagomt muskulösa med najsiga magrutor yepp yepp halleluja...såååå sitta ett helt program för att se på upplåsta karlar No thanks ,kryper ihop i ett hörn med en bok ist :)))

Fredagsmys in da house, mysbrallor, Bh lös  & uppsatt hår here we gooooo.. kizz♡


Inga kommentarer: