måndag 13 augusti 2012

Tänk att det ska vara så svårt att blogga, tiden räcker inte till:) Min bokutmaning går åt skogen spar mig till hösten istället;) Har flackat runt i riket från Borlänge till Götlaborg..Varbergs..Halmstad..Båstad..Torekov..Österlen..Kalmar..Oskarshamn...Västervik..Vagnhärad & tillbaka till Borlänge igen :) Vilade en stund sen drog vi till ljuvliga Norrland- Sundsvall på fotbollscup. Min mormor & morfar är födda där så ligger mig varmt om hjärtat, har tillbringat somrarna där sen jag låg i magen :) Jag & systeryster tog en weekend i Stockholm, kollade in Pearl Jam & shoppade,hade mys:) Nu hemma till vardagen igen ska försöka ställa in ungarna på normala sov tider innan skolan ;) Själv har jag sista semester veckan & ska bara njuta, om jag vågar ska jag leta kantareller & blåbär men är lite lagom rädd för björn & varg haha :) Lägger in lite bilder i ett eget inlägg annars försvinner allt...puss:-* (har blivit torsk på songpop fan:)

Inga kommentarer: