lördag 25 augusti 2012

Hej hopp alla vackra själar som smygläser ;) Jag känner livet i mig & har bokat upp mig på fina trevligheter i höst, härligt att ha saker att se fram emot.Jag bara tokälskar hösten, vackra färger,krispig luft & snygga kläder som skriker mitt namn i affärerna...ooooh just ja levande ljus finns det nå mysigare, love it :) Skulle aldrig bara vilja ha sommar hela tiden.Det jag klarar mig utan är tiden efter höstlöven fallit av och första snön kommerkänns liiiite deprimerande :)) Det har klagats en del på vädret i sommar överallt på Tv ,i tidningar & allra helst på facebook ; ), men jag känner att det har varit ok, om vädret är den bidragande faktorn till att få en toppen sommar då är det illa,Man skapar sitt eget happiness ändå, jag har haft en skön sommar med sol, regn & skoj, så nöjd... Nu välkomnar jag hösten med öppna armar, raggsockor,stickade tröjor & nya härliga doftljus till mysiga kvällar i soffan...livet blir vad man gör det till och jag väljer den lätta vägen med solsken i hjärtat, ALLT blir så mycket lättare då...

Inga kommentarer: