tisdag 28 augusti 2012

Min morgon började med en del krockar med envis unge som tror hon "VET ALLT", husets expert :) Varför, blir så trött den stora va likadan men hon gjorde en sån där "värma mammas hjärta" grej, jag fick creed för allt jag gjort och hon bad om ursäkt för hur hon varit och sa att nu minsann visste hon hur jobbigt jag haft det YYYEEESS vilken högvinst för någonstans därinne har mitt tjat & "hur man beter sig fasoner" fastnat :)))) Efter en kaosmorgon gick jag hårt in på "Me time", love it & har märkt att jag behöver det mer och mer, sen jag började med yoga har behovet ökat. Tog fram fina Malins yoga bok, favvokoppen fylld med ingefära te, ljuvlig musik för hjärteroten & bara är så ska jag fortsätta tills prick 10.45 sen back to the slavery ;) Ha en toppen dag min spenderas 1 dygn på jobbet...pözz & kärlek :-*

Inga kommentarer: