tisdag 17 januari 2012


Idag vaknade jag på en aning dåligt humör, pms apan har mig i sitt grepp grrrr..vill inte jobba vill ingenting bara sitta i soffan och vara( med en god bit choklad)..såna dagar blåser fort bort och jag välkommnar dem när de kommer för annars kan ju inte de bra dagarna ge mig solsken...
Jobba 11-21 idag och 11-11 på Torsdag sen resten av veckan ledig...jag behöver mer kreativitet i mitt liv men hittar inte dit, jag vantrivs av samma/lika lunken..please ge mig lite kreativa utmaningar, hjälp mig hitta vägen till min dröm så jag slipper den slentrianmässiga vardagen...jag vill skapa men vet inte vad, jag vill skriva men det står still, jag vill känna passion men glöden har falnat...nu tänker jag klä på mig och gå ut i världen lite mer slokande men bara för ett tag för snart blommar jag igen..puss *

Inga kommentarer: