torsdag 29 november 2012

Confused...

Woopsie Daisy...idag har det varit en händelserik dag på jobbet med många känslor dock ej av den bra sorten :( men men lite dramatik piffar väl upp tillvaron ellä!!!!

Annars då Revenge idag bland det bästa jag sett på länge, bakat mig en mjuk pepparkaka så jag oxå får känna smaken av jul, finns inga goda glutenfria pepparkakor tyvärr...nästa helg beger vi oss till Vagnhärad & hälsar på storungen,  lite Trosamys (staden Trosa  menar jag såklart ;) &  julmarknad, ska bli skönt :)))

Julklapparna är snart klara måste vara mitt person bästa ever,  känns befriande :) Har det här året lovat mig att vara ute i god tid & sluta vara så tidsoptimistisk so far so Good :) måste kapa lite stress i tillvaron bra början....imorgon åker blinget fram i fönstren har längtat sen jag plockade ner dom förra året : ) nuuuuu myyyyyys i soffan (=smyga fram göttat så inte nått barn hör från sängarna då blir det ett himla liv :))) ciao ☆

Inga kommentarer: