torsdag 22 november 2012

Ännu en ledig dag :))

Har avverkat ännu en ledig dag ,nu 3 kvar härligt...har bubbat runt halva stan för att hitta fina grejer, hittade sötaste ängeln till mitt glasfat :)) Hittade inga små hyacinter till min egna komponerade julblommor gör alltid två söta varje år dem blir alltid superfina roligare än att köpa:)))

Har gossat & hållt i en  3 veckors gullunge ♡ Ville bara springa hem med plutten,låsa dörren & bara snusa på honom ;) herregud va små dem er & dem luktar magiskt även fast han hann med & bajsa hela 3 ggr under tiden jag var där hehe tom det är sååå gulligt ..

Passade på att handla käk till imorgon kväll gör som resten av Sverige & käkar tacos :O köpte mig en ny box otippat bidde det vampyrer ☆Vampire Diares☆ ser fram emot många lååååånga minutrar av vassa gaddar :))) Nu sova blir trött av att vara ledig...pözz ♡♥♡

(Hur jag än gör hamnar mina bilder på sidan vaffö??)



Inga kommentarer: