fredag 2 mars 2012

Sitter här med ett leende på läpparna efter gårdagens yoga, det var helt makalöst häftigt : ) Sofia hade ett annorlunda avslut den här ggn med trummor och eldandning. Vid avslappningen efter så skulle vi tänka oss att vi var på nått bra ställe och tänka på om vi såg nått djur..jag såg mig själv ligga på en gungande brygga i solen en sommardag, en mås cirklade över mig för att sedan bli en örn, helt plötsligt befann jag mig dansande med ett gäng indianer : )))) Jag följde trummornas rytm och njöt så mycket att jag nästan inte kunde ligga still…en man med ett helt björnskinn över sig skymtade förbi : ) Efteråt var jag helt avslappnad och harmonisk kändes skönt i själen. Såklart ville jag ha en tolkning av Sofia, så lyder den:

"Jisses, vilket magiskt yogapass vi fick uppleva idag. Wow!

Mås
”Dina vingar bär dig vart du vill, så lita till dig själv och din egen förmåga. Din gåva är att vara i din fulla kraft.”

Örn
”Visa vem du är. Din gåva är att sprida visdom.”
Örnens budskap är att föra traditioner vidare och att hålla dem vid liv, det innebär att DU har en visdom att dela med dig av till andra.

Lena, min tolkning (du känner vad som är sant för dig) är att mannen med björnskinnet är din guide till visdomen, visdomen från indianerna. Fortsätt din ‘resa’ och låt den väcka liv i dina minnen från det livet och våga sen visa vem du är, sprida visdomen. Dvs skriva ner den och publicera en bok.

Jag minns det som att du sa Fiskmås i Yogasalen och nu skrev du Mås, så jag skriver ner Fiskmås också.

Fiskmås
”Det är viktigt att våga vara först. Mod får du genom att lära känna dig själv och din kraft. Din gåva är framåtanda.”

Djurens Språk, Solöga (Vilken också gjort musiken med trummorna som vi mediterade till)

Kärlek & Solsken
Fia"

Inga kommentarer: