onsdag 14 mars 2012

Hemma & vabbar med jättesjuk prins :-( Men har tur i oturen det är strålande sol och medans han sover sitter jag i solstolen UNDERBART, guuu vad man längtat efter det här!!! Våren och höst är så jäkla härliga, den ena årstiden väcks allt till liv med färg och den andra dör allt med färg love it!! Har varit lite tungt efter en knasig händelse men börjar reda upp sig i skallen och hjärtat,när nått oväntat sker som man inte är beredd på hamnar man i chock och den chocken börjar nu lämna min kropp och jag väljer att se det fina men känns tomt och konstigt!!!

Nu ser jag framemot en härlig vår och sommar med massor av sol och mys. Vi har ALLTID grillpremiär på sista April (karlns ide) men om vädret är på topp innan go for it , troooor ni det eller!!! Nä han här hemma kan INTE avbryta sin tradition määäh...i år tänker jag rubba hans ide(läs tvångstanke) och skapa min egen "grilla som man vill bara vädret är på topp" ide hehe undrar om han kan stå emot dofterna ;-) Nope nu måste jag lägga mig på soffan bredvid lillebrorsa & läsa min nya bok Niceville av Kathryn Stockett, har längtat efter att se filmen men vill läsa boken först så nu ta en djupdykning in i den fiktiva världen när solen försvann :-( puss...

Inga kommentarer: