torsdag 8 december 2011

Jag har mina klappar klara bara en grej till mamma sen DONE hur ljuvligt är inte det I LOVE IT..Det gör mig alldeles varm och berusad att lilla jag lyckades för första gången ever , stolt som en tupp : )

Om jag bara fixar all mat & tillbehör i tid så kan jag bara sitta i soffan & njuta av en skinkmacka dagen före never happend before...God I like to blanda engelska & svenska sååå anoying...

Idag rensade jag luften med en person så skönt nu är det upp till henne att glömma & move on..en del gillar inte att man säger vad man tycker även om de vill att man ska vara ärlig men fick höra en del förbryllade (roligt ord om man kastar runt det i munnen en stund hehe) saker som kändes galet tråkigt men det reds nog upp det oxå ; )

Tar på min positiva lite busiga personlighet (yes för dig som undrar jag har flera såna ; ) och kastar mig ut i denna händelserika helg som har en del trevligheter som väntar julbord, bio och möta tomten...PUSS*

Inga kommentarer: