torsdag 1 december 2011

Fick en xtra hemmadag med lillgoset, vaccinationssprutan i Tisdags gav lite feber. Vad gör man när en xtra dag bara ramlar in huxflux jo betar av den förbannade MÅSTE GÖRAS listan , hatar att jag får en sån varje år innan jul alldeles för många måsten hate it MEN ändå gör jag så mot mig själv år efter år, men till mitt försvar har jag blivit bättre...gjorde en pepparkaksdeg igår så den ska bakas på Fredag, så tar väl tag i lussebullarna idag då....

Julklappar ska vi inte prata om bläääää va trist att trängas med julstressade människor...för såklart håller jag aldrig mitt löfte till mig själv och handlar i tid så man kan njuta in julen nope... nästa år får det bli en resa bort från allt, har alltid velat se USA så en långresa dit vore nått, drömmar är till för att förverkligas eller hur : )))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeeej du/ni får INTE resa bort över jul. Det tror jag inte att du vill heller...du ääääälskar ju julen! / minna muuuu.

lena sa...

Sunny California here I come mums va härligt, du har ju en xtra familj att fira jul med nu..puss*