fredag 25 november 2011

Jag slutar aldrig att förundras över en del människor, ganska otäckt hur en del beter sig. Jag anser att jag är en normalt funtad människa med de rätta ramarna för hur man ska och inte ska bete sig. Men en del saknar ramar helt och hållet,är det föräldrarnas fel? För mig är det jätteviktigt att mina barn ska ha de ramarna när de lämnar vårt hem en vacker dag om inte har jag misslyckats rejält. En del sitter bakom sina datorer och spyr ur sig skit på bloggar eller andra communities,de tänker inte på att de sårar med sina elakheter, sen har de mage att påstå att alla har rätt att uttrycka sina åsikter JAAAA absolut men inte utan fakta eller sanning och på ett bra sätt!!!! De var säkert mobbare som barn eller plågade små djur. Jag blir rädd när dessa elaka människor förökar sig och uppfostrar ännu en generation utan ramar.

Inga kommentarer: