måndag 7 november 2011

Idag tog mina 12 lediga dagar slut : ( Behöver mer ledigt är inne i en period med behovet av lugn & ro, inga krav...men livet småspringer & jag kan inte stanna för att bara vara. Känns som jag är i ett ekorrhjul samma lika hela tiden så nu är det upp till mig att stanna hjulet, byta riktning eller nått. Ibland önskar jag att någon talade om för mig vad jag ska göra , vad som är rätt.Det svåra är att veta, veta vad man vill göra...Nått som är alldeles underbart är att världens bästa Magdalena har fött en vacker liten pojke så glad för deras skull,hon är värd all lycka i världen. Finaste finaste Maggan vad du gör mig glad med dina härliga underhållande tankar,ord & funderingar GRATTIS..

Annars då förutom tvivlande framtidsplaner så är det rätt bra. Längtar efter snöns vita uppiggande färg & kyla allt blir liksom så mycket bättre då. Vår levande ljus konsumtion hemma hos oss är skyhög, fullkomligt älskar de små rackarna. De lyser upp & fladdrar härligt överallt höstmys när den är som bäst!!!Inbokad resa till äldsta dottern då ska jag passa på att titta till Gamla stans julskyltning ( om ingen har ett bättre tips i El Stockholmo området)...nu sova på jobbet för att återvända hem till lövkrattning imorgon :( MEN jobbar bara 9-20 på Fredag så jättemassor av lediga dagar kan få mitt smilband att böja sig åt rätt håll..tjingeling*

Inga kommentarer: