lördag 5 mars 2011

Jag anser mig vara stark, när jag legat på marken nerslagen av livet har jag rest mig upp, borstat av mig skiten och gått vidare starkare och lite mer klok. Ibland önskar jag att jag kunnat legat kvar lite längre, blivit omhändertagen, tröstad, bekräftad och förstått varför en del kan vara så elaka eller varför livets svårigheter drabbat mig . Idag vet jag vem jag är och vad jag vill, jag lever med hjärtat på rätta stället för jag vet att när man ger får man tillbaka. Mitt hjärta styr mitt tänk & handlande om jag vetat hur underbart det kändes hade jag valt det för länge sedan, vad är bättre än när ens innersta känsla, tycke blir på riktigt utan att jag väljer utifrån någon annans påverkan, tycke eller tänk, jag väljer själv vad jag vill :) jag väljer att inte påverkas av andra utan följer mitt hjärta, underbart skönt love it...

Inga kommentarer: