söndag 27 februari 2011



Jag har växt och lärt mig av mina misstag.
De har format mig till den jag är idag.
Jag kan inte säga att jag älskar mig till 100%, men har kommit väldigt nära.
Livet kan tolkas på många sätt jag väljer såklart det som är rätt.
Rätt för mig är att följa hjärtat, det talar om för mig vad som är rätt och fel.
Ibland lurar det mig att välja fel, men det ger mig bara smak på mer.
Smaken på livet väljer du själv, jag väljer smaken av choklad för det gör mig olidligt glad.
Jag följer inte mängden utan försöker gå själv. Att ha modet att tycka, tänka och vara den jag vill utan att tänka vad andra tycker är frihet, jag väljer att inte ställa in mig i ledet eller följa mallen för vad som ska va, jag följer mitt hjärta och det som gör mig glaaaaa, Lte skadat och slitet av livets törnar men det tar mig dit jag vill genom att lyssna noga....HAPPY...

Inga kommentarer: