onsdag 17 november 2010


Har börjat skriva för ett år sedan. Vad det blir av det hela vet jag inte , men det är sjukt underbart när pennan glöder och orden forsar ur mitt inre, nice. Jag vill inte använda dator litar inte helt på den hehe och jag tycker att jag får ett bättre flöde med en penna. Ska sätta mig en ledig dag och föra över mina ord till datorn, få lite hum om vad jag skrivit egentligen. Kolla in Dead Fred, man ställer pennan rätt i hjärtat på en död liten röd gubbe, nu ska jag slita pennan ur dead fred & filosofera en stund.

2 kommentarer:

Viveka sa...

Får man läsa en vacker dag vad du skriver om då hjärtat?? Man blir ju nyfiken.
Håller med att det är skönt att höra ljudet från hur pennan bara flyter över pappret, och så mycket man får ner på en kort stund.
Älskar dig min vän och hoppas på en tjejkväll antingen inne eller ute. Kanske Maggan vill vara med.:) Puss o kram söt

lena sa...

Min hjärnterapi att skriva av mig underbart skönt...jaaa tjejkväll behövs SNART, jag hoppas Maggan får till en bloggträff någonstans efter jul i Januari, dags att åka bort & njuta igen..puss goding, älskar dig <3